Finväder

Två timmar lång powerwalk-med-barnvagn, check!
Underbart väder ute så jag ville egentligen gå lite till men det var nån som vart hungrig, å det var inte jag. 
Jäklar så gött det var. Nu är både jag å Snöret lite trötta efter den ansträngningen och ska lägga oss för att vila en stund innan de andra i huset rullar in.

Förresten kan alla som njuter av det underbara sensommarvädret tacka mig. För jag antar att vädret läste mitt inlägg om hösten och bestämde sig att sommaren inte var över trots allt. 
Omvänd psykologi fungerar alltså både på barn och årstiderna. Värt att notera!
 
Kompis från promenaden



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0