Det är nått speciellt med sex..

Ja alltså sex koppar kaffe. 

När jag gör kaffe så gör jag alltid sex koppar. Det spelar ingen större roll om jag är ensam och sugen på en kopp eller om vi är ett sällskap på tio personer. Sex koppar, vilket jag får sona för när kannan är slut. Då är jag tvungen att sätta på sex nya koppar. 
Jag har varit sån här så länge jag druckit kaffe. Sex koppar, varken mer eller mindre. 

Jag tror att det kan klassas som ett tvång detta. Hej, jag heter Ida och jag har tvångsbeteende. Det kanske mina beteendevetande vänner svara på. Behöver jag söka hjälp för detta? 

Fast å andra sidan, ska man leva med ett tvång är sex-koppar-kaffe-tvånget överkomligt.
 
Tvångsmänniskan och magen


Kommentarer
Mams

Vackraste!!
Fått detta tvångsbeteende av PP?

Svar: Jaså, har han detta med. :)
Ida

2013-05-15 @ 08:32:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0