Utmaning

Jag kan villigt erkänna att jag är något av en pusselnörd. Det kan gå nån tid mellan varje pussel men titt som tätt lägger jag ett. Köpte hem två nya pussel för en tid sedan som nu redan är färdigpusslade och ihopplockade. 
Hittade en hemsida där de säljer pussel i mängder, stora som små, som jag kommer ganska frekvent att besöka. Minst ett pussel i månaden borde jag vara värd. 

Så till utmaningen. Säg att du har ett 1000bitars pussel hemma. Jag vet inte riktigt hur många pussel en familj har i genomsnitt men säg att det är ditt enda och det är lagt ett par gånger. Du vill nödvändigtvis inte behöva köpa ett nytt pussel men vill ändå skruva upp svårighetsgrader ett par steg. Låna hem en ettåring
Försök nu att pussla pusslet med hjälp av en ettåring som är intresserad av varje liten bit. I ettåringens värld är det möjligt att varje liten pusselbit smakar olika, den ena godare än den andra. 

Kort och gott: Lägg ett pussel med hjälp av en ettåring och varje liten pusselbit ska in i pusslet. Utmaningen är inte klar förrens pusslet är komplett och varje bit ligger där den ska.

Det senaste pusslet i samlingen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0