Dessa hormoner..

Under tiden Snöret försökte somna nu på morgonen så passade jag på att sortera bebiskläder. Köpte flyttlådor igår (Sambon blev nog lite fundersam och orolig över att jag skulle ha dessa flyttlådor till annat ändamål) som jag hivade ner bebiskläderna i så nu är allt märkt och lätt att hitta. Men ljudet av Snöret ledsna stämma över att vara tvungen att sova och synen av dessa små (strl 50 - 56) kläder som Snöret inte ens skulle få över huvudet fick den här hormonstinna kroppens bägare att rinna över.

Så jag satte igång å tjuta. Såklart. 
Men nu sover Snöret gott och kläderna är packade, mer eller mindre torra. 

Ska försöka rycka upp mig och göra en rensning till i Snörets garderob. Hon har nämligen växt ur en till storlek den unga damen. Snyft.

Btw familjen.. Snöret önskar sig kläder i strl 86 när hon fyller år. Tack på förhand.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0