Solklar förlust... Hihi..

Jag och min snart äkta man har varit ute exakt lika mycket idag. Vi har varken undvikit solen eller legat och stekt. Utan mysslat och pysslat ute. Typ hela dagen dessutom.
Ska vi då jämföra den naturliga brännan som blir när man vistas utomhus så förlorar jag stort.
Jag är fortfarande så vit att nytvättade lakan ser solkiga ut..
Jag är fortfarande så vit att snögubben ser utbränd ut..
Jag är fortfarande så vit att ställer jag mig bredvid ett glas mjölk tror en att mjölken är vatten..

Ja, ni fattar.
Bildbevis:



Kommentarer
Mams

Men fördelen är ju att du inte ser skitig ut!Hehehe..
Kram

2013-05-18 @ 20:06:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0