Lakan alternativt brudklänning

Jag börjar känna ett styng av panik i kroppen. 
Jag gifter mig i sommar och har klännings-issues. Har beställt en som är alldeles förstor och den kanske kommer att passa till sommaren. Jag har även beställt en som är alldeles för liten och en lär ju absolut inte passa till sommaren. 
Jag funderar starkt på att ta ett laken, måtta ut vart mitten är, klippa ett hål stort nog för att få genom huvudet och sätta ett band i midjan. Brudklänning as good as any. Eller så går jag naken. Vilket som.

Det bara är så, graviditet och bröllop passar inte ihop. Jag vet inte va jag tänkte på. Jag kommer ju heller inte undan, en har ju ofrivilligt allas blickar mot sig. Kanske kan gömma mig bakom vigselförrättaren, alternativt bakom  fästmannen. Det är en möjlighet.


Kommentarer
Mams

HAHAHAHA.... tillåt mig småle.. hur ska den magen kunna gömma sig bakom fästmannen..
KRAM

Svar: Ja det tänkte jag förstås inte på...
Ida

2013-04-28 @ 09:38:11
lindipop

men Ida ska ni gifta er? Det har jag missat, gud va roligt!! Stort grattis!!

Svar: Ja visst ska vi det. Om en dryg månad så lever vi inte längre i synd :D Tack <3
Ida

2013-05-03 @ 22:16:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0