Hej hösten!

Gårdagens fina sommarväder var typ som en bitchslap i fejjan på oss som faktiskt hade ett litet hopp om sommar kvar. Nu är det för min del alldeles tomt med hopp. Hej hösten å bättre lycka nästa år! 
För idag är det riktigt höstväder, jag har till och med invigt mina nyinköpta raggsockor och druckit te till frukost. Måste ha på värmeluftpumpen på morgonen för att Hjärtat ska kunna ligga på golvet, snorkallt annars! Usch, fast hösten är ju rätt OK ändå men jämfört med sommaren så ligger den i lä.
 
Detta var det andra inlägget, håll alla tummar och tår på att det kommer ett tredje :) 


Kommentarer
S.

Duktigt söstra mi, nu väntar vi på dét tredje inlägget ;)

Svar: Som jag ska försöka komponera ihop nu. :)
Ida

2012-08-31 @ 08:08:26
URL: http://www.imyourheartache.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0