Jubelvrål!!

 
Känslan som infinner sig efter man bestämt sig för att köra typ av femminutermetoden* och det funkar! 

 
VICTORY!
 
 

*Femminutersmetoden betyder i helt horribla ord att man lämnar ungen fem minuter i sängen, utan att plocka upp det skrikande barnet i syfte att få barnet att somna.
 
Fy vad hemskt det lät nu då. Usch vilken förskräcklig mamma jag är. Ida den förskräcklige
Fast till mitt försvar måste jag ändå säga att hon såg mig hela tiden och jag gick dit och la ner henne när hon ställt sig upp. Så helt lämnad till sitt eget öde var hon inte. 
 
Men nu sover det stackars barnet i alla fall. Förhoppningsvis vaknar hon lite mindre trött och gnällig än innan hon somnade.
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0