Dagen

- Brakfrukost; ägg, juice, te, smörgås =gott

- Ikea; en utav mina småsystrar är här på besök hos mig. Hon hade aldrig varit på Ikea. Så vi åkte dit och tog en fika. Småtjafs fick följa med hem

-Småtjafs; 16 galgar, stekspade i plast, en ram och en sittpuff i form av en elefant

-sittpuff i form av en elefant; Jag fattade inte att jag bar köpte "skalet". Själva kudden/uppblåsbara piffen fick en köpa till separat. Så nu har vi en platt elefant i vardagsrummet.

-Kemilektion; Syster S aka Snuttan fick lära sig vad som händer om man lägger in ett kokt ägg i mikron. Det exploderar.
Dont try This at Home for Guds skull!!!

-Bytt gardiner; Ut med julgardinen och in med nya fräscha. Jag hade beställt gardiner från nätet och de kom idag. Tjusigt, sa Vargen. Bild kommer.

-Wördfjudat; Spelat wordfeud med syster. Vunnit och förlorat.

-Fjällbackamorden; åkte till Fjällbacka å mörd....
Nej, jag tittade på gårdagens avsnitt på nätet. Mycket roligt att titta på då jag är från byn bredvid.
Mycket realistiskt polisarbetet...nåja...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0