50 nyanser av honom

Läst ut boken nu. OMG!!

För er som inte har någon vetskap om vilken sorts bok det handlar om kan jag säga att du hittar den inte på barnavdelningen, knappt på vuxenavdelningen heller.
Snarare på den där framåtlutande hyllan längst upp bland tidningarna på bensinmacken. Bland snusktidningarna.

Det är så jag blir generad bara jag tänker på det.
Den handlar alltså om två människor som utövar snusk med varandra.
Men den är liksom läsvärd ändå, även om man inte gillar snusk. Det är bara att man hoppar över just de 90% av boken.

Jag har egentligen inte råd att köpa nästa bok, det finns liksom fortsättning på snusket!!! Men jag är antagligen illa tvungen. Kan ju inte tänka på snusk otillfredsställt en månad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0