Vilken start på dagen!

Snöret började dagen med att, som det så fint heter, tömma tarmen.
I mammas och pappas säng. Tack Gode Gud för blöjan och nattlinnet hon hade på sig.
Det var inte tal om något skötbord inte eller för den delen några tvättservetter.
Nej, in till duschen direkt. Hade det varit sommar har jag övervägt att sätta ut henne så jag kunnat spola av henne med högtryckstvätten.
Men alltså, duschen.
Fick av henne alltihop. Sanerade henne av det större slaget och fick till slut Snöret rent.

Jag antar att det inte kommer mer denna veckan. Skulle det dock komma mer så har jag åtminstone ett par blöjor innestående hos pappan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0