WW3

Ikväll kan det utbryta ett tredje världskrig. 
Jag är rädd att det kommer bli en kamp mellan liv och död. 
Svordomarna kommar hagla, nya öknamn kommer bildas, lösa föremål flyga. 
Vardagsrummet kommer desperat behövas tapetseras om då blodet sprutats upp på väggarna. 
Förhoppningsvis blir jag inte singel ikväll men jag kan inte lova något. 
Dagen har kommit då det är "make it or break it" för mig och sambon. Klara vi detta, klarar vi allt! 
 
Det är en krock i tv-tablån,
Semifinal i Speedway och Vm-kval i Fotboll.
En TV!  
Det säger sig självt! 
 
Om tredje världskriget bryter ut, kom ihåg vart ni hörde det först! 


Kommentarer
Lillasyster

HAHAHAHAHA. lycka till ;)

Svar: Tack syster. Jag ska göra så gott jag kan!
Ida

2012-09-11 @ 11:53:26
URL: http://www.imyourheartache.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0