Svårt att lära gammal hund att sitta.

Vi har haft diskmaskin i ett år ungefär. Är det jag som stoppar i sista maskinen för dagen sätter jag även igång den så att den är färdigdiskad när jag ska plocka ur den dagen efter. Oftast har jag tid att plocka ur den först på eftermiddagen när Snöret bestämt sig för att sova en lite längre stund. 
Men, åtta gånger av tio så är det inte jag som plockar i den sista maskinen utan det är min sambo. 
Sambon startar inte maskinen, antagligen för att han inte vill att den ska vara igång under natten, vad vet jag :) 
 
Varför kan jag inte lära mig att sätta igång den då under dagen?? 
Nej, det är först då på eftermiddagen som jag ska plocka i och ur den som jag upptäcker att den är inte färdigdiskad.
Såå störande!

Men jösses så den där Ida gnäller tänker en del.
Ja men när man ska plocka ren disk ur diskmaskinen och upptäcker åtta gånger av tio att den inte är ren då får man gnälla lite grann. 
 
Note to self, starta diskmaskinen varje morgon när du går upp istället så du slipper skriva onödigt gnälliga inlägg på bloggen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0