Mystiska inlägg och mardrömmar

Det har skett ett mysterium, det har försvunnit ett inlägg från min blogg. Eller rättare sagt det gick inte att publicera det, kanske det var meningen att det aldrig skulle publiceras. 
Möjligen för att det innehöll ett skämt om bebisar med ätstörningar, det kanske inte var OK. 
Kanske det var lika bra :)

Inatt drömde jag en mardröm, den var helt hutlöst läskig. 
Jag har en tendens att drömma att jag vaknar och ligger där i mörkret och är rädd för något men jag kan inte röra mig ur fläcken. En sån dröm hade jag,
(gjorde precis en såndär pause i skrivandet för att svara i telefonen då jag ser att min dotter vänt sig till magen från ryggen för första gången <3)
fast nu var det så att min sambos dotter, i samma stripiga hår som flickan i "The Ring" har, stod å råglodde på mig så där läskigt och jag försökte i ren panik väcka Peter, men det gick inte. Jag kunde varken skrika eller röra mig. LÄSKIGT! 
 
 
På morgonen var jag lite rädd när jag hörde hur hon gick ner i trappan..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0