Höns till morsa

Det mesta av mina dagar går ut på att försöka få Snöret att sova, hon är en nyfiken liten tjej som gärna INTE sover för då kan hon ju missa något.
Men som de flesta bebisar är behovet av sömn stort och eftermiddagarna kan bli jobbiga då hon är JÄTTETRÖTT för att hon inte har sovit något.

Så där går jag hela förmiddagarna å vaggar å vyssar och när hon väl somnat, som idag, och sover längre än tio minuter. Ja då går jag istället å oroar mig för att det har hänt något. 
 
Varför sover hon så här länge? Andas hon? Ligger hon illa?
NÅGOT MÅSTE JU VARA HELT GALET FEL EFTERSOM HON SOVER!!!!
Kan hon inte vakna snart så jag vet att allt är bra!! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0