Har gått å blitt vuxen på äldre dar

Okej, jag har barn, körkort, hund, sambo, bonusbarn, Ica-kort, bor i hus och kör kombi. 

Men, jag vart inte vuxen förens idag. 

Jag skulle kasta ner en säck med urvuxna bebiskläder i källeren. Det var då, mitt i kastögonblicket, förvandlingen skedde. 
---->
 
-Åhej, ajöss ner i källaren med di... Nej, inte så hastigt lille säcken!
Först måste jag märka dig så nästa gång jag behöver Bebiskläder i 50/56 är det bara att läsa på säcken vad det är i den.
 

Mhm, så nu är jag en vuxen som tänker liite längre än vad näsan räcker!
Nu är alla hjärtligt välkomna ifall ni behöver råd av en vuxen! 
 
Mina skor har ingen given plats i huset, därför står en del i öppna spisen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0