BVC-besök

Snöret väger nu 6800g och mäter 63,5cm.

Stort Snöre å Nöjd morsa!

Vi hade även ett försenat mammasamtal, vilket låter som att man ska bli utvärderad som morsa.
Klarar man av det slipper man ett oväntat samtal från soc. 
Jag målade upp en bild av hur det skulle gå till:

-Ida, du är en oerhört dålig och farlig mamma. Snöret skulle må mycket bättre av att socialen skulle tvångplacera henne hos ett knarkande fyllo.

Jag skulle då skrika i ren förtvivlan:

-Nej nej, ta henne inte ifrån mig. Jag släpper henne aldrig, rör inte min dotter kärringjävel!!! 

Så skulle Polisen komma å vrida henne ur mina armar och jag skulle ligga där på golvet å grina och tro att mitt liv var förbi.
 

Över till verkligeheten. 

-Är du ibland ledsen så att du gråter? -Mycket sällan
-Har du tänkt att skada dig själv? -Nej aldrig
-Är du lycklig Ida? -Ja, varje dag
 
-Det låter bra, vi ses nästa gång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0