Gympapass

Har varit på mammagympa idag å. Det är skönt, dels att röra på sig, dels att träffa människor som inte inkluderar min familj eller butikskassörskan. (Missuppfatta mig fel! Jag älskar min familj och spenderar väldigt gärna min tid med dem men det kan vara kul att se nån annans ansikte också!)

Men Snöret var inte riktigt medgörlig idag. Hon tyckte det var rätt tråkigt att vara där. Trött, hungrig, gnällig. Jag hade heller inte velat gå på gympa!

Nu ligger Snöret och tar igen sig och mamman kompenserar de 40minuters långa gympapasset med Ben&Jerry glass.
Det är ju minst lika viktigt att fylla på igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0