Snasklöst!

Häromdagen (var det igår månne?) när jag var till affären och storhandlade så glömde jag att köpa snask. Så långt ögat når finns det inget som jag kan trycka i mig runt åttasnåret när sötsuget gör sig påmind. Det är ju näst intill skandal för fasen.
 
Därför var jag illa kvickt tvungen att baka en kladdkaka. 
Med flingsalt i. 
Bilden har inte med texten att göra, detta är en kladdkaka bakad för längesedan. 
 

Den var förbaskat snaskig. 

Förhoppningsvis finns det något kvar till åtta. Antagligen inte, men jag hoppas. 


Kommentarer
Mams

Gotteråtta!
Vi gjorde dansk äppelkaka med vaniljvisp till efterrätt!
Kram

Svar: Det lät väldigt smaskigt!
Ida

2012-11-28 @ 06:57:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0