Sanningen..

Å Snörets vägnar skulle jag vilja be om ursäkt, Snöret har farit med osanning.

Gällande en recention om bebisgröt som går att läsa om här.
I recentionen berättade hon att den var så äcklig att kräkreflexen gjorde sig påmind.

Men detta är alltså ljug, eller kanske mer en åsiktsförändring. 

Alltså, Snöret tycker INTE, jag upprepar, Snöret tycker INTE att gröten bör få fem av fem kräkor.
Nu är det mer fem av fem nappar.


(Kräkor=negativt, nappar=positivt) 
(I Snörets värld finns inte så mycket emellan. Antingen är saker å grejjer vääldigt bra eller vääldigt dåligt)
 

I egenskap av Snörets mamma kan jag bara beklaga att det blivit på detta sätt men huvudsaken är ju iallafall att sanningen nu kommit fram tillslut. 


 
 
 


Kommentarer
Ida F

Haha! Söt ;) Älskar sättet du skriver på!

Svar: Åh tack. Vad glad jag blir :D
Ida

2012-11-16 @ 13:48:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0