Inspirationskällor??

Jag är i behov av en stor dos inspiration och en stor stor plånbok för julklappsinköp.
Jag kanske skulle råna en bank ändå?!
 
Det är väl en härlig känsla att få ge bort julklappar till någon, något som de verkligen önskat sig. 
Men all annan skit som denne någon blir halvglad för. Hur kul är det. 
Därför är pengar bra att ge bort då kan någon köpa sig något kul själv. Bara det att då försvinner hela syftet med att ge bort julklappar. 
Presentkort är ju snäppet efter, astråkigt att få, kanske något tråkigare att ge och fruktansvärt fantasilöst.
Nej det blir inga presentkort i år. Hellre ger jag ingenting.
 
Jag får helt enkelt åka till köpcentrat här å kika efter julisar. 
Men när man väl köpt en sak till någon blir man istället orolig för att man köpt fel, skit!

Får man köpa begagnat i julklapp till någon, på tex. Tradera eller Blocket? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0