Endast tomten vet vad som finns i säcken!

Jag och Snöret kände oss lite frusna såhär på morgonkvisten så vi tände en liten brasa. Men veden tog slut så jag fick lov att ta den allra tjusigaste IKEA-säck vi hade och ut till vedhögen. Jag fyllde den och gick snabbt in (fy så kallt det var ute). Väl inne ligger vi sär framför kaminen och har det gott. Jag vänder mig mot Snöret och säger: -Nu har vi väl det förskräckligt mysigt du å ja?! Samtidigt sneglar jag på IKEA-säcken, full i ved och tänker: undrar hur många spindlar, kryp, möss och allt annat ohyggligt äckligt som följt med mig in i den säcken... UffA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0