AT = Anonyma Traderisterna

-Hej, jag heter Ida och jag har traderadjävulen i mig

-Hej Ida!

Igår när vi låg i soffan och glodde på Beck måste de där skurkarna hjärntvättat mig genom TV-rutan.
Traderadjävulen satte sig på mitt huvud och skrattade elakt.
-åh, tradera svarade jag glatt och genast tog jag upp mobilen och började buda friskt...på SEX auktioner. Nu har jag vunnit fem stycken och hoppas nästan lite grann att jag ska förlora den sista. Inte för det att jag inte vill ha tröjan men nån måtta på torpet får det väl bli!!

Btw, lillasyster Sanna, jag har en tröja till dig, råkade buda en tröja som definitivt inte var i min storlek.

 

fotnot: Jag blev överbjuden på den sista auktionen, pjuh!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0