Antiklimax

När Sambon igår, påväg hem efter sin träning, ringde till mig och sa att han hade en överraskning åt mig tänkte jag att det kan ju inte vara något alldeles speciellt, han har precis varit å tränat.

Men efter att vi lagt på började jag tänka i banorna att han kanske ändå ansträngt sig och varit till affären och handlat eller kommer med hämtmat eller nått.

Eller så kanske han inte alls varit å tränat utan han har varit in till stan för att köpa mig något fint, kanske rosor. 
Hehe, tänkte jag och påbörjade "Mission:Göra-mysigt-hemma" Vilket betyder en snabbstädning av vardagsrum, tända ljus, ta en titt i spegeln, dra en kam genom luggen, en raggardusch och uppuffning av soffkuddarna.

När han kommer hem fem minuter senare har kommit hem har hela överraskningsgrejjen stigit mig åt huvudet och jag förväntar mig smycken eller en fancy utlandssemester i minsta laget
 
Stolt som en tupp visar han upp vad han köpt. 

En påse chips och dipp. 
 
..jag hatar överraskningar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0