Så dumt och onödigt på samma gång!

Sa precis upp mitt mobila bredband som jag har haft liggandes sedan mars i år. Det var bara att ringa ett samtal. 


Har haft den fakturan som e-faktura så jag har liksom inte reflekterat över att jag betalat den på samma sätt som man gör med pappersfaktura. Det har kostat mig 2142kronor sedan mars att ha det liggandes oanvänd. Fuck! 
Men uppsägningskillen var iaf snäll nog att sänka abbonnemanget till de lägsta de hade så att jag endast behöver betala 79kr/mån de tre sista månaderna som är uppsägningstiden. 

Jag hade kunnat köpa mig massor utav saker för de pengarna. Eller lagt de pengarna på julklappar.
Är man nu så dum så att man fortsätter att betala för ett liggande abbonemang förtjänar man faktiskt att vara utan! 
 
SKIT SKIT SKIT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0