Petig i nyhetsflödet

Både igår och idag har jag känt ett stort behov att veta vad som hänt i övriga världen medan jag sovit.
Har gått in via telefonen och läst tidningen medan jag fortfarande ligger i sängen. Så törstig på nyheter att jag inte ens kan vänta till morgonkaffet.

Jag bläddrar förbi rubriker som handlar instagrambråk i Göteborg med misshandlade ungdomar som följd, räntan som sjunkit med 0,25%, reportage som handlar om att mayakalendern tar slut och att jorden ska gå under imorgon. Men en världsvan kvinna som jag väljer bort de där artiklarna och väntar på att "the real deal" ska komma upp på listan. Både igår och idag hittade jag EN artiklel att läsa.
Gårdagens nyhet: bild på Peter Jihdes uppsvullna fejja efter att ha klämt en finne.
Dagens nyhet: här visar Carolina Gynning upp sin hårdtränade kropp efter förlossningen

Ytlig och utseendefixarad? Jag? Jag vet inte alls vad ni pratar om!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0