Eländet fortsätter

Snöret fortsätter att hosta och hacka om än något mindre idag. Hon har ingen feber och är vid gott mod. 
Det är värre med hennes mamma. 
Lämnade Snöret hos sin far i morse och tog en sovmorgon, till halv elva. När jag kom ner såg jag att jag förvandlats till en panda. Helt kritvit i ansiktet med två stycken stora mörka ringar runt ögonen.
Tur att Snöret inte vart rädd för mig! 


Jag förbannar den (läs: mig själv) som inte förutsett denna sjukdomshistoria och förberett med mjölk (till kaffet, den är slut), en påse godis och en burk ben&jerrys glass. Må du brinna i he.., nej kanske inte men nästan.  


Kommentarer
Mams

Krya på dig!
Kram

Svar: Tack mamma, det kan verkligen behövas.
Ida

2012-12-28 @ 09:33:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0