peppar peppar, ta i trä!

Jag vet egentligen inte varför jag startar en blogg. Men det kan ju alltid vara bra att ha nånstans att tömma sina tankar på. Är ju inte alltid mina bollplank aka familj och vänner svarar i sina lurar. 
Nu är det i vilket fall gjort. Jag har skapat en blogg som förhoppningsvis inte men antagligen kommer att glömmas bort precis som alla de andra bloggarna jag starat. 
Har nog inte ens hunnit göra två inlägg i de andra faktiskt.
 
Så peppar, peppar ta i trä, tredje gången gillt, det är möjligt att hevetet fryser till is, att grisar flyger och kors i taket å allt det där, jag kanske hinner göra tre inlägg denna gången. 

 


Kommentarer
S.

Ja, kors i taket har du ju varit med om förut. Matteläraren på högstadiet, remember?
Fniss fniss.

Svar: Haha, ja det kommer jag ihåg, men jag var inte den enda för när en såg upp i taket fanns där en himla massa kors :D
Ida Olsen

2012-08-30 @ 09:56:10
URL: http://www.imyourheartache.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0