Det tredje inlägget.

Nu är det här, det tredje inlägget. 
Det skulle lika gärna kunna bara stå så, men det vore fusk!
 
Jag ska erkänna en sak. hur mycket jag än hatar den, älskar jag den något litet mer. 
Min barnvakt, TV:n! 
Känner redan hur fördomarna haglar emot mig. Av alla mina två läsare :D 
 
Men efter att ha burit och bärt i tre månader är det skönt att få ha sina båda två armar till förfogande, har redan satt på en diskmaskin, kissat, "tränat", ätit frukost och sitter nu vid datorn och vi har inte varit vakna mer än en dryg timme. Hundarna kommer bli väldigt glada nu när de kan få gå ut när de blir kissnödiga och inte timmen efter då Hjärtat råkat somna å jag har kunnat lägga ner henne i fem minuter. 
Men det dröjer inte länge förrens hon börjar intressera sig för leksaker å då kommer jag inte använda den där bekväma barnvakten, inte lika ofta iallafall. 


Kommentarer
Mams

Nu vet du vad det är som gör en mamma effektiv :)
Kram

Svar: Haha ja verkligen! :)
Ida

2012-08-31 @ 22:20:50
Storis

Ååh, den andvände jag åxå !
Nu funkar den inte lika bra, då hon ska stå/krypa omkring hela tiden ;)
Om inte Family Guy kommer på tvv:n, det tycks hon älska -.-

Svar: Haha, family guy! :) Åh så snabbt det går, stoora tjejen nu som kryper :)
Ida

2012-09-05 @ 22:13:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0