Stänga ner, starta om.

Nej. Inget har hänt. Det är bara sådan som jag är. Så fort något känns som ett måste, stänger jag ner. Det är inget jag är stolt över men så funkar jag.
Att skriva ett inlägg om dagen kändes plötsligt som ett måste. Så då gjorde jag inte det.
Vi har en liknande situation här hemma. I helgen som var skulle vi åkt till Falun på en tripp men det vart tyvärr ingenting. Jag hade tillochmed packat väskan. Den väskan står fortfarande ouppackad. Här om dagen sa sambon åt mig att packa upp den. Han frågade inte lite försynt om jag inte kunde vara snäll att flytta på sakerna utan mer som ett uppmanande (till en 10åring).
-gå och plocka ihop kläderna som du dragit fram nu!
Jag kände pressen, stängde ner och helt enkelt lät den vara.
Jag ska om möjligt packa upp den senare, kanske. Om det inte är så att jag följer med min morbror och syster ner till mamma på fredag. Då kan jag bara låta den vara som där är.



Kommentarer
Mams

:)
Kram

2013-01-22 @ 20:19:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0