Hej träningsvärken!

Jag vill inte ens gissa hur många kilo jag gick upp under december. Mycket god mat och bak. Dessutom väldigt mycket stillasittande också.
Men jag har inte stor motivation till att ta mig till gymmet. Gymmet får helt enkelt komma hem till mig.
Jag har satt ihop ett litet träningsprogram till mig själv. Jag kan fixa det även när Snöret är vaken så jag har absolut ingenting att skylla på.
Det innefattar åtta övningar.
•Benböj
•Utfall
• två varianter av kissande hunden
•sidoplanka
•bordet
•vanlig planka
•triceps dips

Tar en kvart, 20 minuter att genomföra. Passar den late!

Började igår och det bränner i låren på mig. Jag har sån träningsvärk att jag knappt kan stå.
Så en kan ju förstå vilket skick jag är i.

Spelar med tanterna i 70+ ligan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0