Trött tjej

När jag gett Snöret sin välling, hon har somnat sött och jag ska precis bära in henne till sin säng upptäcker jag en mycket karaktäristisk doft från hennes blöja.

DÄM ITT!

Det är bara att springa efter en blöja och våtservetter. Helt säker på att jag skulle få göra om hela processen med nattning, sång och vyss igen börjar jag byta på henne.
MEN hon halvvaknade bara, tittade på mig, vände på huvudet och somnade om.
Heter man Snöret och sover sig genom ett blöjbyte är man rejält trött.

Hon har velat gå å sova sedan klockan fyra i eftermiddags men jag har som regel att hon INTE får sova efter fyra därför att då är hon vaken hela kvällen istället. Men hon sover så lite på dagen att hon egentligen skulle behöva en till vilstund någongång under dagen. Men det får inte riktigt plats med en till. Tips på det?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0