Linfrö

Jag har i ett få antal dagar ätit müsli med linfrö i om morgnarna och ibland även på kvällen. Min mage har varit i något av en obalans dessa dagar och jag har trott att det har berott på att linfröna har en typ renande effekt så att man detoxas ett par dagar.
Ska jag vara ärlig har magen var i jävlig obalans ett tag.
Så jag läste på linfrö-paketet ifall det fanns någon doseringstabell.

Det fanns det.
"Bör begränsas till 1-2msk per dygn"

Jag har gjort slut på en halv förpackning på ett par dagar.
Nu ska jag ta det lugnt med linfröna i ett par dagar så att magen får vila.
Sen ska jag begränsa mitt intag till 1 msk om dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0