Ansökan

Jag har ansökt om förskoleplats åt Snöret. hon är snart så stor att hon ska börja förskola. Eller ja, om ett halvår i allafall. Det är en fruktansvärd tanke. Men antar att det är ett måste. Efter sommaren börjar hon, om vi får någon plats tills dess. (Hoppas inte, mjehehe) 

Jag såg ett avsnitt av "Bones" en gång som handlade om att hon, Dr. Brennan, lämnade sin unge på dagis och fick ordnat så att personalen skulle ta ett kort på ungen varje halvtimme och skicka till henne. 

Jag undrar nu om Karlstad Kommun kan ordna det åt mig med?


Kommentarer
s.

Jag tror att det är det där som kallas hönsmamma... men jag kan nog ha fel ;)

2013-02-19 @ 21:37:04
URL: http://www.imyourheartache.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0