Fulltecknad september

Allt jag velat skriva på bloggen de senaste månaderna är:

JAG ÄR GRAVID, SNÖRET SKA BLI STORASYSTER!!

Men vi ville ändå vänta tills vi varit på ultraljud och checkat så allt var bra med bebben.
Allt är bra med bebben, vad vi vet!

Jag är nu i vecka 18+nånting och förväntas trycka ut ungen nånstans runt den 15september. 
Vi har dock ett problem! Min pappa fyller år den 15september. Inte nog med det. Antar att vi i vår familj gillar att ligga runt jul. Bara därför att alla är födda i september, okej inte alla, men en nästan övervägande del.

Vi har:
Svågern M, 6sept
Lillebror N, 11sept
Pappa, 15sept
Systerson 1, 16sept
Lillebror N, (mm har två :D) 20sept
Lillasyster S, 20sept (Ja de är tvillingar)
(Ve och fasa, det känns som jag glömt någon?!)
(Kan ha fel nu men min mormor/morfar/farmor/farfar hade nog också sin födelsedag i september)
(När min plastfarfar levde så hade han sin födelsedag den 25september) 

Chansen att Bebben nu blir ett septemberbarn är rätt stor. (Två veckor åt varsitt håll och vi är fortfarande i september!) Så i september har vi och kommer vi att få fullt upp. Äh va tusan. Tårta är ju gott! 


Septemberbarn?


Kommentarer
Mams

Mormorshjärtat klappar :)
Du har rätt i att din morfar fyllde 22 september.
Kram

Svar: Hade väl för mig det :D
Ida

2013-04-15 @ 22:00:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0