Att bli snuvad på det bästa som finns..

De allra flesta skulle svara "att krypa ner i en renbäddad säng" på frågan "Vad är det bästa som finns?". Och jag är en av dem. Åh jag älskar en renbäddad säng skulle jag svara.

Men när jag väl har bäddat rent och ska krypa ner i de härliga lakanen, ja då blir lyckan kortvarig. Varför? Jo därför att vi har en 210säng. Vilka har lakan som passar en 210säng? Inte ens vi som har 210säng har lakan som passar till en 210säng!! Så istället för att njuta av de rena å fräscha sängkläderna ligger jag å irriterar mig på skarven som blir när man får pussla ihop två mindre lakan och som man i tio fall av tio lyckas trassla in sig i under natten. Köp lakan som passar till din 210säng gnällspik tänker en del. Det är bara det att när jag är på lakanshopping får jag en total brainfreeze och tror att vi bara har en 180säng. Så det slutar alltid med att jag iallafall får pussla när jag kommer hem.



Kommentarer
S.

Haha, jag känner igen det där... fast jag har svårt att hitta dubbelpåslakan >_<

2012-10-16 @ 21:08:36
URL: http://www.imyourheartache.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0