Snart ringer kyrkklockorna

Imorgon bär det av igen. 
Vi åker till sydligare breddgrader, till mamma min. 

Det lät nästan som ett ljug, så långt är det inte till mamma. Visserligen söderut men bara cirka 20 mil. 

Det som står på schemat är Giftemål, onsdagen den 12/12-12. 
Även om jag kommer att stå framme vid altaret är det inte jag som ska äkta mig. Nej det är min bästa vän Sara och hennes Lars. Grattis till er!! 
Jag har fått den stora äran att vara brudtärna. Det är andra gången i mitt liv som jag ska gå på bröllop och andra gången som jag ska stå där framme som brudtärna.
Det kommer bli helt fantastiskt, det vet jag, helt enkelt för att brudparet är fantastiska! 
 
Så en vecka på besök hos mamma/mormor plus bröllop. Vi ser fram emot det, jag å Snöret. Pappan får skjutsa dit oss och komma å hämta oss nästa helg. Så kan vi sakna varandra under veckan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0