J.K Rowlings är ett geni

Idag först såg jag klart Harry Potter, sista filmen. Jag har inte blivit så genuint glad av något sedan Snöret kom till världen.

Stod upp och hoppade i soffan av excitement' i slutscenerna. Likt mig själv under till exempel en spännande fotbollsmatch.

Frågar någon mig så tycker jag att författaren till Harry Potter, J.K Rowlings, borde skriva alla slut till alla filmer och alla böcker.

Jag säger bara det "Rösta for me in the val for president of the värld and I lovar att there bara finns lyckliga slut"
Inte som det slutet som serien "Tre Kronor" hade. Där kan vi snacka dåligt slut.

- hmm, vi vet inte hur vi ska runda av på ett snyggt sätt utan vi låter alla i samhället samlas på kaffehaket och spränger allihopa i luften. Ja, det är kreativt!

Alltså:
Tre Kronor - Dåligt slut
Harry Potter - Lyckligt slut




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida dahlström utan Ö

idadahlstrm.blogg.se

RSS 2.0